29 nov. 2013

FITNESSFESTIVALEN IMORGON


Jonas var lite sugen på fitnessfestivalen men vi har ju en ganska strikt budget just nu. Jag snubblade över en tävling, skickade in ett bidrag och höll tummarna.. och tack vare Maxstryrka så kommer vi spendera hela morgondagen där.

Jag har en känsla av att jag mest kommer känna mig felplacerad (och liten..) men vi kollade igenom programmet och jag hittade faktiskt förvånansvärt mycket som verkade intressant, och inte enbart inne på "skönhetsmässan" som är samtidigt.

Paolo Roberto, Acro yogan och blogg-föreläsningen känns lite extra intressanta, men vi får se vad som hinns med. Hade det inte krävts separat biljett så hade det varit kul att se poledance SM också, kanske mest eftersom en gammal träningskompis till mig är med och tävlar.Nu är det kanske tur att vi inte ska göra det, för då hade vi aldrig hunnit med resten på en dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar