31 mars 2014

TIPSA MIG!


Vi har det mesta planerat, men det är fortfarande några ställen där vi inte bestämt helt vad vi ska göra, så det hade varit kul att få lite tips från er som redan varit där. Vad får vi inte missa? Gärna sådant som inte är sådär självklart och "turistigt". Kanske ett grymt fik, en vacker plats, någon knasig aktivitet eller världens bästa skoaffär?

Ställen vi kommer åka igenom är: Större delen av Florida, New Orleans, Houston, San Antonio, Austin, Fort Worth/Dallas, Lubbock, Albuqurque, Grand Canyon, Las Vegas, Death Valley, Yosemite, San Francisco, Los Angeles och San Diego.

Så om ni har några smultronställen i dom trakterna så skulle jag bli överlycklig:)

3 kommentarer:

  1. När ni är i Florida måste ni åka ner till Key West!

    SvaraRadera
  2. Saker som jag ser till att inte missa när jag är i usa är:
    - Frozen Yoghurt
    - Valfritt Outlet Mall
    - Testa all konstig mat, till exempel friterad snickers och alligatorkött om man är i södern.

    Om ni har tid så borde ni åka upp till antelope canyon när ni är uppe i grand canyon trakten, det är något av det häftigaste jag har sett.

    SvaraRadera
  3. Hejsan. Var gärna med & tävla om en valfri bikini från TO DIE FOR! Tävlingen avslutas om 3 dagar, så passa på! Här hittar du tävlingen: http://www.nattstad.se/madelajnee/tavling---vinn-en-valfri-bikini-fran-to-13251512 Kram! :)

    SvaraRadera