6 juni 2014

UTAN TELEFON IGEN

Så var jag utan telefon igen... Den började strula redan första dagen. Helt plötsligt hittade den inte sim-kortet och jag var tvungen att starta om telefonen för att få det att fungera. Jag tänkte att det kanske var något dumt som brukar strula ibland för telenor, men efter 4 dagar så lade den ner helt och det var bara att inse att jag behövde lämna tillbaka den.. Jag försöker få J att förstå att Android är bättre än iPhone, men det går inte så bra just nu... 

Igår när vi åkte ner var inte butikschefen där och hon i kassan vågade inte ge oss en ny telefon så det var bara att åka hem och göra ett nytt försök idag. Tydligen får dom inte ge ut nya telefoner förrän den varit inne på service - jag kan ju ha förstört den själv för att få en ny, så nu måste den skickas in och så får jag se om jag får en ny eller om dom lagar den..  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar