9 juli 2013

FRISYREN

Eter frukost och smink så spenderade jag säkert tre timmar inne hos Genius Scissors där Shadi skapade detta konstverk med mitt hår. Helt fantastisk vad man kan göra och jag har nog aldrig fått så många komplimanger för mitt hår. Jag ville inte ha någon strikt uppsättning, men fortfarande något kul och såklart något som kändes "jag". Kan säga att hon "nailed it".

 Här började jag känna av nerverna.. det blev lite extra nervöst där ett tag när blommorna från floristen inte riktigt
 var som dom skulle. Marskalk och brudgum fick åka och hämta nya och dom var..precis lika fel. Men Shadi
lyckades lösa det bra ändå. Som tur var.
Jonas hår fick sig också en genomgång. Jag tror han var minst lika nervös som mig där.
Under tiden vi blev fixade så hade dom ställt fram en stor skål med frukt & choklad och så fick vi lite gott att dricka.
Hur kul som helst hade vi, jag och mina tärnor (som ockuperade ungefär halva salongen). Tärnorna var nog
förresten mest nervös av oss alla där.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar